Ste se v podjetju odločili, da boste zaradi spremenjenih nakupnih navad vaših strank digitalizirali marketing in si s tem zagotovili večji mesečni obisk na spletni strani, večjo stopnjo konverzije, ter celovit vpogled v ROI vseh marketinških aktivnosti? In ste po pregledu razpoložljivih orodji za marketinško avtomatizacijo prišli do ugotovitve, da je HubSpot Marketing Hub za vas najbolj ustrezen?
Katera HubSpot Marketing licenca je prava za vaše podjetje?
[fa icon="calendar'] 1.12.2020 15:18 / by Lina Bevc posted in Hubspot
Ocena – HubSpot CRM
[fa icon="calendar'] 9.11.2020 11:00 / by Lina Bevc posted in Hubspot
Ko je HubSpot leta 2014 izdal CRM - Customer relationship management sistem oz. po slovensko sistem za upravljanje odnosov s strankami, so ponudbi in vrednosti podjetja dodali povsem novo dimenzijo. S tem so še dodatno utrdili svojo pozicijo, kot vodilni ponudnik programske opreme za digitalizacijo poslovnih procesov v marketingu, prodaji in poprodajnih storitvah – »Vse-v-enem« platforma.
Ocena - orodje za marketinško avtomatizacijo HubSpot
[fa icon="calendar'] 27.8.2020 12:55 / by Lina Bevc posted in Hubspot
HubSpot je vodilna platforma za marketinško avtomatizacijo v Sloveniji s 25,30 % tržnim deležem, kot navedeno na spletnem portalu Datanyze.
HubSpot platforma - Pregled 10 najbolj uporabljenih funkcionalnosti
[fa icon="calendar'] 20.7.2020 10:04 / by Saša Vutkovič posted in Hubspot
HubSpot je vodilna platforma za digitalizacijo poslovnih procesov v podjetju. Vsebuje programsko opremo za prodajo, marketing in poprodajne storitve. Za vsako poslovno funkcijo obstaja svoje orodje - “Hub”, vendar so kot celota še bolj učinkoviti. Temelji na modelu flywheel, kjer je kupec v središču pozornosti. Podjetju omogoča sodelovanje med marketingom, prodajo in podporno službo, s ciljem zagotoviti dobro uporabniško izkušnjo in si dolgoročno zagotoviti zadovoljne kupce in trajnostni prodajni proces v podjetju.