Issimo_Inbound_Marketing_Blog.png

Inbound Marketing blog Slovenija

Kakšna je razlika med poslovnimi funkcijami marketinga in prodaje?

[fa icon="calendar'] 22.2.2021 10:30 / by Lina Bevc posted in Inbound Marketing

[fa icon="comment"] 0 Comments

V pogovorih s strankami pogosto zasledimo, da imajo te sprva slabo razločevanje med marketingom in prodajo ter njihovim doprinosom k uspešnosti podjetja. Pogosto so še vedno ukalupljeni v zastaran “tradicionalni” koncept, kjer se je marketing dojemal zgolj kot strošek, ki je ustvarjal oglase in zakupoval medijski prostor z namenom privabiti ljudi v trgovino. Medtem ko je bila zgolj prodaja zaslužna za vse ustvarjene prihodke podjetja, saj je ljudi ob prihodu v prodajalno izobrazila in jih vodila po celotni nakupi poti.  

Preberi več [fa icon="long-arrow-right"]

Nakupna pot: Zakaj moramo poznati navade in obnašanje naših strank?

[fa icon="calendar'] 1.3.2020 13:30 / by Saša Vutkovič posted in Inbound Marketing

[fa icon="comment"] 0 Comments

Recimo, da si želite kupiti nov avto. Stopite v prvi avtosalon, izberete avtomobil v vaši najljubši barvi, greste na blagajno in se odpeljete. Takšen scenarij napišejo v Hollywoodu, vi vsekakor tega ne naredite.

Preberi več [fa icon="long-arrow-right"]

B2B trženje-Kako ga pospešite s Social Sellingom in Inbound Marketingom

[fa icon="calendar'] 13.1.2020 13:30 / by Saša Vutkovič posted in Inbound Marketing

[fa icon="comment"] 0 Comments

Inbound marketing vsestransko koristi spletnemu poslovanju – vpliva na uvrstitev v spletnih iskalnikih, pomaga pri pridobivanju strank skozi privlačno vsebino ter širi skupnost, ki jo vzdržujemo na družbenih omrežjih. A da bi zbrano publiko kar najbolj učinkovito pretvorili v stranke, je še vedno potreben osebni pristop, s katerim nadgradimo samo spletno prisotnost – pravi pospešek pri tem ponuja Social Selling, ki se odlično izkaže tudi pri B2B trženju.

Preberi več [fa icon="long-arrow-right"]

7 manj znanih LinkedIn funkcionalnosti, ki jih morate nujno poznati

[fa icon="calendar'] 28.11.2019 15:42 / by Saša Vutkovič posted in Inbound Marketing

[fa icon="comment"] 0 Comments

LinkedIn se s 500 milijoni članov uvršča med najbolj popularna družbena omrežja za poslovne uporabnike. Čeprav ima na tem omrežju svoj profil praktično vsak, ki je aktivno vpet v delovni vsakdan, pa le redki uporabniki zares izkoriščajo celoten potencial, ki ga LinkedIn ponuja. Gre namreč za izjemno zmogljivo orodje, ki skriva nekaj manj znanih funkcionalnosti, ki si zaslužijo posebne omembe. LinkedIn je odličen komunikacijski kanal za širjenje inbound marketing vsebin. 

Uporabite nasvete in povečajte B2B prodajo s Social Selling-om.

 

LinkedIn delavnica za podjetja 

 

 

 

Preberi več [fa icon="long-arrow-right"]

Social Selling in Inbound marketing za pridobivanje novih kupcev

[fa icon="calendar'] 12.11.2019 11:44 / by Saša Vutkovič posted in Inbound Marketing

[fa icon="comment"] 0 Comments

Kako dobro poznate svoje potencialne stranke? Res poznate izzive, s katerimi se soočajo in imate rešitve, ki jih iščejo preko spleta? Veste tudi za druge kanale, preko katerih bi lahko dosegli svojo ciljno publiko? Zelo verjetno je, da na tem področju še niste storili toliko, kot bi lahko. V tem primeru preverite v vodniku Social Selling za uspešno B2B prodajo , kaj ponujata Social Selling in Inbound marketing.

 

Preberi več [fa icon="long-arrow-right"]

Marketinška avtomatizacija v razcvetu in kaj je vzrok?

[fa icon="calendar'] 4.12.2018 7:30 / by Saša Vutkovič posted in Inbound Marketing, Digitalizacija

[fa icon="comment"] 0 Comments

Dolgo je trajalo. Vsaj meni se zdi tako. Sedaj pa izgleda, da je marketinška avtomatizacija doživela razcvet. Število uporabnikov je nenadoma zrastlo za več kot 100% v zadnjih mesecih. Sicer je absolutna številka uporabnikov v Sloveniji še vedno nizka, vendar pa takšnega porasta v celi zgodovini marketinške avtomatizacije še ni bilo. Zakaj je tako?

Preberi več [fa icon="long-arrow-right"]

Zakaj je B2B email marketing za izvoznike v DACH tako pomemben?

[fa icon="calendar'] 22.12.2016 8:00 / by Saša Vutkovič posted in Inbound Marketing

[fa icon="comment"] 0 Comments

Pred kratkim sem bila na poslovnem dogodku, namenjenem slovenskim izvoznikom. Prisotni so bili direktorji uspešnih slovenskih podjetij, ki izvažajo na različne globalne trge.  Dobra novica je, da so vsi beležili izvozno rast ter optimistično vidijo razvoj v prihodnosti.

Nemško govoreči trgi DACH (Nemčija, Avstrija, Švica) so za slovenska podjetja še vedno prva izbira. Zakaj?
Preberi več [fa icon="long-arrow-right"]

Buyer Persona ki ima lastnosti arhetipa Nedolžnež.

[fa icon="calendar'] 1.8.2016 8:00 / by Matjaž Šircelj posted in Inbound Marketing

[fa icon="comment"] 0 Comments

V prejšnjem blogu »12 arehtipov osebnosti Buyer Persone« smo naredili kratek pregled celotnega spektra arhetipov osebnosti, ki jih uspešna podjetja in korporacije s pridom uporabljajo pri grajenju svojih blagovnih znamk in prisegajo na brezčasno arhetipsko zgodbo.

Preberi več [fa icon="long-arrow-right"]

12 arhetipov osebnosti Buyer Persone

[fa icon="calendar'] 21.7.2016 8:00 / by Matjaž Šircelj posted in Inbound Marketing

[fa icon="comment"] 0 Comments


Poznati svoje stranke je ključ do dobre prodaje tako za B2C kot B2B podjetja. Pa jih poznate?

Tako kot ima vsak človek svojo osebnost, svoj karakter, svoje načine razmišljanja, navade in cilje v življenju, tako lahko tudi podjetjem damo te osebnostne lastnosti. Iz psihologije, predvsem na področju podzavesti, je v prejšnjem stoletju švicarski psiholog Carl Jung razvil 12 arhetipov osebnosti, tipične vzorce, ki obstajajo v zavesti posameznika in družbe.

 

Te vzorce je sodobni marketing vzel za osnovne gradnike blagovnih znamk, ki pa nam tudi pomagajo okarakterizirati idealne stranke, definirati nakupne poti ter komunicirati z našimi kupci.

 

V tem blogu boste izvedeli kakšni so ti vzorci ter v njih prepoznali sebe in svoje nakupne navade, prav tako pa tudi Vaše buyer persone. Če jih poznate, boste vedeli kako in s čim prepričati svoje kupce.

Preberi več [fa icon="long-arrow-right"]

Kaj je marketinška avtomatizacija?

[fa icon="calendar'] 19.5.2016 8:30 / by Saša Vutkovič posted in Inbound Marketing, Digitalizacija

[fa icon="comment"] 0 Comments

Ne glede kaj prodajamo brez marketinga ne gre. Doba interneta je močno spremenila nakupne navade ljudi, zato so se tudi trženjske aktivnosti preselile na splet.

Preberi več [fa icon="long-arrow-right"]