Issimo_Inbound_Marketing_Blog.png

Inbound Marketing blog Slovenija

Katera HubSpot Marketing licenca je prava za vaše podjetje?

[fa icon="calendar'] 1.12.2020 15:18 / by Lina Bevc posted in Hubspot

[fa icon="comment"] 0 Comments

Ste se v podjetju odločili, da boste zaradi spremenjenih nakupnih navad vaših strank digitalizirali marketing in si s tem zagotovili večji mesečni obisk na spletni strani, večjo stopnjo konverzije, ter celovit vpogled v ROI vseh marketinških aktivnosti? In ste po pregledu razpoložljivih orodji za marketinško avtomatizacijo prišli do ugotovitve, da je HubSpot Marketing Hub za vas najbolj ustrezen? 

Preberi več [fa icon="long-arrow-right"]

Ocena – HubSpot CRM

[fa icon="calendar'] 9.11.2020 11:00 / by Lina Bevc posted in Hubspot

[fa icon="comment"] 0 Comments

Ko je HubSpot leta 2014 izdal CRM - Customer relationship mangement sistem oz. po slovensko sistem za upravljanje odnosov s strankami, so ponudbi in vrednosti podjetja dodali povsem novo dimenzijo. S tem so še dodatno utrdili svojo pozicijo, kot vodilni ponudnik programske opreme za digitalizacijo poslovnih procesov v marketingu, prodaji in poprodajnih storitvah – »Vse-v-enem« platforma.

Preberi več [fa icon="long-arrow-right"]

Ocena - orodje za marketinško avtomatizacijo HubSpot

[fa icon="calendar'] 27.8.2020 12:55 / by Lina Bevc posted in Hubspot

[fa icon="comment"] 0 Comments

HubSpot je vodilna platforma za marketinško avtomatizacijo v Sloveniji s 25,30 % tržnim deležem, kot navedeno na spletnem portalu Datanyze. 

Preberi več [fa icon="long-arrow-right"]

HubSpot platforma - Pregled 10 najbolj uporabljenih funkcionalnosti

[fa icon="calendar'] 20.7.2020 10:04 / by Saša Vutkovič posted in Hubspot

[fa icon="comment"] 0 Comments

HubSpot je vodilna platforma za digitalizacijo poslovnih procesov v podjetju. Vsebuje programsko opremo za prodajo, marketing in poprodajne storitve. Za vsako poslovno funkcijo obstaja svoje orodje - “Hub”, vendar so kot celota še bolj učinkoviti. Temelji na modelu flywheel, kjer je kupec v središču pozornosti. Podjetju omogoča sodelovanje med marketingom, prodajo in podporno službo, s ciljem zagotoviti dobro uporabniško izkušnjo in si dolgoročno zagotoviti zadovoljne kupce in trajnostni prodajni proces v podjetju.

 

Preberi več [fa icon="long-arrow-right"]